Efter en god och nyttig lunch, vart det upp på 18 meters höjd

Skolan dag har varit riktigt rolig om man får säga så. Vi har fått varit med våran gamla klass hela dagen och bara det har gjort min dag! Lunch blev det sedan på en kinarestaurang, där jag åt sushi som smakade riktigt gott. Nyttigt är det också + att det innehåller protein, kolhydrater och nyttiga fetter från avocadon och laxen. Alltså mat som är bra för kroppen. Jag är riktigt nöjd med skolans val av ställen att äta på det här läsåret. Först har vi subway och något grillställe, där brukar jag inte äta men det är ju bra eftersom många gillar sådan mat. Sen har vi orange juice bar, där de säljer sallader, smothies och wraps. En kina restaurang med fyra olika rätter varje dag, varav en alltid är sushi! Sen har vi även Ica där man kan plocka ihop egna sallader med det man vill ha i, eller plocka ihop lite annan mat i någon disk. Riktigt bra mat tycker jag, nyttigt och riktigt gott! Efter lunchen begav klassen sig till äventyrsbanan i Tenntorp, där vi har gått en bana som ligger 18 meter över marken. Det var en sjukt kul utmaning, men riktigt läskigt! När jag väl hade kommit upp ville jag egentligen gå ner igen, men tvingade mig själv vidare och klarade hela banan!

Bilder på lunchen i dag, åt inte allt men rätt så mycket i alla fall.



Kommentarer
Postat av: klara

Betalar skolan lunch på kinarestaurangen, subway osv åt er??

2011-08-27 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0