Mot en plats som kommer väcka hemska minnen

Snart ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan fixa mig lite innn jag möter upp Isabell och beger mig till huddinge för att hälsa på Julia. Ska bli så kul att träffa henne eftersom det var ett tag sedan sist! lite leskigt bara att återvända till platsen man hatar och har spenderat flera hundra dagar på, men tor att det kan vara bra också för att få en tankeställere till varför man verkligen ska hitta viljan till att bli helt frisk och att inte behöva åka in dit igen. De personer som någon gång legat på en klinik pågrund av ätstörning förstår nog vad jag pratar om, det finns inget värre en att vara instängd eller bunden till ett sådant ställe, även om det är väldigt nödvändigt för att kunna bli frisk. Hade jag aldrig hamnat på en klinik, så skulle jag förmodligen inte suttit här idag. Så på ett sätt är jag väldigt tacksam över hur mycket jag faktiskt tillfrisknade utav hjälpen jag fick där, även om den tiden på kliniken har varit den värsta i mitt liv. Men att jag lever idag, kan jag faktiskt bara tacka läkare på södersjukhuset och Mandometerkliniken för..
Vi kommer vara där i en och en halv timme, eftersom det är beökstiden nu på kvällen. Det kommer förmodligen att bli en hel del prat om allt och inget och ska försöka prata massor av pepptalk så att viljan till att kämpa sig frammot inte tar slut. Man behöver allt stöd man kan få för att kunna kömpa sig frammot när man ligger på en klinik.

Just nu ser jag ut så här. ska hoppa in i duschen och sedan byta till något varmare kläder tills kvällen. Lite smink ska på också och sedan blir det att ge sig av.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Julia någon blogg? Eller någon gammal som fort. finns kvar? =)

2011-08-28 @ 17:44:01
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Gör du länkbyte? Just nu har jag runt 400-700 besökare. Varit på aktivlistan ett par ggr :)

2011-08-28 @ 21:16:13
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vänta asså det gick väll bra för julia?? har hon hamlat på hdv! :O

2011-08-29 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0