bara timmar kvar!

Hej på er, är precis klar med all städning och bakning, har inprencip hållit på hela dagen! fast jaag tror nog inte jag är ensam, det är nog väldigt många som ängnat den här dagen åt de! om bara några timmar är det jul, sjukt att det redan har gått ett år sen sist. Det är skrämmande hur tiden går så fort, vilket får mig att tänka väldigt mycket på allt som hänt och händer runt omkring och i familjen, läskigt! 2012 ska bli ett bra år! hoppas jag i alla fall. aja nu ska jag väl bara hänga upp min julstrumpa och se om tomten varit där när jag vaknar ;) puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan i inte lägga ut bilder på er innan sjukdomen slog ut, när den var som värst och nu? Så det liksom blir före, under och efterbilder. Ser upp till er, så starka! <3

2011-12-25 @ 12:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0