så mycket Starkare en du

Är egentligen ledig idag, men har gjort mig i ordning för att åka tillskolan i alla fall. Tänkte plugga lite extra idag för att kappa lite nu tills slutet av terminen. Efter skolan bär det av direkt till jobbet, hemma lär man inte vara förens runt tio ikväll.
I går var skoldagen inte den bästa, med en klump i magen gick jag runt och försökte vara så glad som möjligt. Träffade även min mentor och skolsyster igår. Satt och tjaffsade om att ta en vikt i över en halvtimme och jag gick med på det till slut. Jag har tappat några kilo i vikt, men så farligt är det endå inte. Har lite svårt att fatta att de plötsligt reagerar så fort.. Men men det är väl bra på ett sett så att man inte fortsätter ner..
Efter skolan åkte jag hem och städade lite, lagade mat åt familjen och väntade på att Joakim skulle komma. Vi tog en promenad och badade jacuzzi i över två timmar så att vi såg ut som russin. Vi satt och pratade om allt möjligt och det känndes riktigt bra. Efter det blev det att krypa ner i sängen och sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0