slow down time

Min helg har varit toppen! Där i mot har den gått väldigt snabbt och är nu redan över. I bland skulle det inte skada om tiden gick lite saktare. I fredags så jobbade jag hela kvällen och kom hem rätt så sent och i lördags var jag med Joakim. Hans släkting hade lite julfirande, så vi åt middag och spendreade kvällen där. Sov även kvar där och idag har vi bara tagit det lugnt förutom en långpromenad ute i kylan. Kallt var det, kinderna och näsan vart rosiga utav kylan men det var väldigt mysigt med lite frisk luft i trevligt sällskap. kom hem runt halv fyra idag och har spenderat tiden till att plugga och träffat mina fina vänner Romina och Michaela.

Outfit från i lördags




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tsm me han?? :D :D

2011-12-12 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0