tupplur!

Hej på er! om precis hem från skolan, är super trött,ska sätta på en film och sova en stund tror jag. vet dock att jag verkligen måste plugga, har SO prov imorgon och har inte en aning om vad jag ska kunna, men tar det ikväll tror jag. Gick sådär på kliniken.. hade tappat i vikt, hon sa att det var lite mer en 1,5 kilo. så nu ska jag dit om två veckor igen och då måste jag gått upp i vikt, har två veckor på mig, det klarar jag! aja känns skönt att ha det överstökat i alla fall. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni lägga ut snygga kläder som man kan köpa nu som ni kanske skulle vilja ha:) som lite kläd tips:)

2011-12-01 @ 19:47:22
Postat av: nicki

Du är så söt sophie! Jag går oxå på mando! fast bara som dagvårdspatient. Jag tycker du är jätte grym!Och något kilo hit och dit ändrar inte det! Du har kämpat och ändrat ditt liv, ville bara säga de. Kämpa på du ger mig inspiration! Man kan bli frisk från detta! <3

2011-12-01 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0