strange

En sak jag inte förstår är att när man bara går ner lite i vikt, så blir man nöjdare. men när man sen har varit på den vikten ett tag ser man större ut, och så går man ner lite till, och efter ett tag ser man ännu större ut. och sen när man måste gå upp det man tappat, som bara kan röra sig om 2 kilo, känner man sig dubbelt så stor som man var innan man ens gick ner dom kilona.. eftersom att jag inte har något val måste jag gå upp igen, annars får jag bara ta alla konsekvenser.. för om det inte gå upp och lite ner då och då kommer jag bara få problem, Ibland vill jag bara tillbaka till min vikt förut, men vet att det inte skulle funka, för då skulle ag få börja om igen, sluta skolan, sluta träna, och va på kliniken. och sen skulle jag ändå komma till samma punkt där jag är idag, dom kommer ändå tvinga mig att väga mer än vad jag vill, så jag kan inte göra något åt saken. Nu under jullovet har jag gått upp lite av det jag tappat, usch ångest. skulle till kliniken i onsdags men lyckades slippa, sköt fram det lite sånu blire på måndag. måste gått upp mer tills dess, kan dom inte vara nöjda har ju gått upp hur mycket som helst från förra året..

från förra året

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt om jag säger det här men du var äckligt smal på den bilden. du är mycket finare som du är nu. skulle du gå upp fem kilo till eller ligga på 50 kilo skulle du vara ännu mer perfekt

2011-12-31 @ 00:31:52
URL: http://tillaann
Postat av: Anonym

Du och din syster verkar inte bara vara väldigt viljestarka och godhjärtade, utan ni har båda två även blivit lyckligt lottade när det gäller skönhet. Det är få förunnat att ha det vackra utseende som ni blivit tilldelade och även ha en sån otrolig utstrålning som säkerligen skulle kunna få vilken kille som helst på fall.

Önskar er all lycka och att ni tar er ur anorexian!

2011-12-31 @ 02:18:38
Postat av: WB

Kan ni inte lägga upp lite bilder från när ni var som smalast? Tänker på er!

2011-12-31 @ 13:28:28
Postat av: linneaelg

vilken klinik?.. lycka till!!

2012-01-01 @ 23:52:08
Postat av: amanda

hej! jag vill fråga en sak om anorexia och så.

Jag har länge hatat mig själv och min kropp, ända sen jag var vid 10-års åldern. Jag har testa massa olika dieter osv. De finns många kvällar då jag sitter hemma och gråter för jag hatar at vissa mig vid folk för de ända de ser är fet äcklig människa som går runt. Jag är normalviktig, men jag vill som alla andra va smalare. De senaste fem månaderna har tankarna varit sm värst och jag har börjat hetsäta, och gått upp 10kg i vikt. Men just ikväll har jag känt att jag inte orkar mer och jag gjorde illa mig själv med mening.. jag bara undrar om detta är något ni känt innan? Jag känner mig hemsk som säger detta, speciellt till er som har haft det så jobbigt med er sjukdom, men.. jag önskar att jag hade anorexia och jag tror jag börjar göra allt för att intala mig själv att få det så jag kan sluta äta. Jag älskar verkligen mat, men det känns som jag tappat kontrollen kring det. och jag vet inte hur, men det känns som att det vore lättare att försöka strunta i maten så mycket som möjligt så att jag slipper alla mina tankar som jagar mig hela tiden...

kram!

2012-01-04 @ 01:04:07
Postat av: Diana

Är du topp i Dragons? :)

//En tjej från Daisies

2012-01-05 @ 19:54:02
URL: http://diddeas.blogg.se/
Postat av: Diana

Är du topp i Dragons? :)

//En tjej från Daisies

2012-01-05 @ 19:54:04
URL: http://diddeas.blogg.se/
Postat av: ..

Tycker du på riktigt att du är fin på den bilden?

Inte jag, när jag såg dig i 7an 8an skulle jag tro DÅ var både du och din syster så vackra!

Innan allt detta!! Ni va så vackra tjejer!! JAG hoppas fasiken varje dag att ni ska inse de hur fina ni var DÅ när ni va "normala" super fina!!! Kämpa!! Båda två

2012-01-09 @ 01:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0