Fullproppad dag

Nu är det snart dags för mig att vandra ner till bussen, usch med tanke på hur kallt det är ute och hur långt det är till bussen... Idag kommer det vara fullt upp i skolan, vi har två prov idag i matte och engelska och sen ska jag träffa skolsyster också. Jippie! det måste vara min lyckodag idag, eller inte.. Aja hoppas allt går någolunda bra ialla fall och så hörs vi när jag kommer hem. Pussar!

Det skulle inte sitta fel med en resa just n till värmen, bli brun, dricka drinkar, bada och bara koppla av, gud jag hoppas verkligen att vi kommer iväg i påsk!



Kommentarer
Postat av: amanda

kämpa på ni riktigt bra så ska ni säkert se att ni kommer iväg till påsk önskar er all lycka till! <3 //kram

2011-02-17 @ 09:12:32
Postat av: Nicole

Er blogg är verkligen super bra, och ni är jätte söta! hoppas ni kommer iväg :) <3

2011-02-17 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0