Svar på frågestund del 3

Anonym om Frågestund!:

hur kommer det sig att ni förlorade oskulden samma dag?

Svar: Ja du.. bra fråga, ibland händer väl lite oplanerade saker kanske man kan säga.

 

Hanna om Frågestund!:

när ni läggger in typ "dagens outfit" skulle inte ni kunna skriva vart ni köper era kläder(om ni kommer ihåg) :)
Ni 2 har såå fina kläder!

Svar: Jo det skulle vi kunna göra, men ibland är man så stressad att det helt glöms bort, men vi ska tänka på det framöver :)

 

Anonym om Frågestund!:

Skickade denna fråga lite för sent, men hoppas att ni vill svara i alla fall... Om ni går tex. på stan, brukar folk titta på er för att ni är så smala?

Svar: Asso förut när vi var som smalast brukade folk kolla ganska mycket, men nu är vi ju inte jätteunderviktiga längre så nu bukar vi inte lägga märke till det.

Therese om Frågestund!:

Hur har ni fått så sjukt fint hår? :)
eran blogg är super fin, och fortsätt bara att kämpa, ni kommer fixa detta.
Har själv en syster som har anorexia ''/

Svar:  Vi har inte gjort något speciellt, bara sparat, klipper bara topparna när vi klipper oss, sen använder vi värmeskydd när vi plattar det osv och lite olika hår produkter. Tack:)

Gud vad tråkigt att höra, det är ju väldigt vanligt nu för tiden, eller det blir allt vanligare.




Anonym om Frågestund!:

Har någon av er pojkvän eller någon som ni gillar eller som typ raggar på er?

Svar:  nej ingen utav oss har pojkvän just nu, och ingen vi gillar speciellt mycket häller, som raggar på oss.. svårt att säga men det händer väl..

 

. om Frågestund!:

Hej, jag har börjat tänka jätte mycket på min vikt. Vissa dagar slutar jag äta helt andra äter jag jätte mycket fast när jag äter mycket så spyr jag upp det. På ca tre veckor har jag gått ner 5 kilo, varav jag stod stilla en vecka och inte gick ner något alls.
Jag väger 70 och är 174 lång men vill ner till 62 innan jag är nöjd. Men jag vet inte vad jag ska göra för att sluta spy upp det och börja äta normalt istället.

Svar: Okej vilket jobbigt läge, du borde tänka på att inte gå ner för fort i vikt och verkligen inte för mycket, det komer din kropp verkligen inte må bra av. Och var väldigt försiktig med det så att du inte fastnar och blir för fikserad, då kommer det sluta med att du bara vill gå ner mer och mer. Det är jättesvårt när man väl börjat med någonting att sluta med det, om du spyr så har du ju redan en ätstörning. Ett tipps för att inte spyr att du äter regelbundet för att hålla ditt blodsocker uppe så att du inte blir sugen på något, Så ät kanske 5-6 gånger om dagen, men i så fall mindre portioner och nyttigare, och så tar du bara små mellanmål imellan måltiderna för att få bort suget, det kan hjälpa dig att inte äta så att du blir övermätt och spyr. Men tänk på att bantning är farligt något som du egentligen inte borde syssla med, så var väldigt försiktig! Kram

 

Anonym om Frågestund!:

har ni ngn gång:
sugit av ngn?
runkat ngn?
blivit slickad av ngn?
lite personliga frågor kanske men xPPP <3

Svar: Haha som du säger lite personliga frågor kanske.. Vi har gjort lite grejer men vad behöver vi inte gå in på här på bloggen, våra föräldrar läser den ju liksom.. :P

 

 Anonym om Frågestund!:

bh storlekar? :)

Svar: Det är något vi verkligen skäms över, så det kommer vi tyvärr inte svara på. Vi skulle bara må dåligt då.. :/

 

Anonym om Frågestund!:

Vad är ni mest nöjda med på er själva?
Vilken är eran bästa resp. sämsta egenskap?
Vilket är ert favoritgodis?
Favoritartist och favoritfilm?

Svar:  1.Det måste väl vara att vi har bra pigment och hy.

2. Sophie: bästa är väl att jag är snäll, sämsta är väl att jag kan bli irriterad utan anledning.

Angelica:

Bästa är väl att jag är hjälpsam, sämsta är väl att jag är sjuk envis.

3. då säger vi nog båda zoogodiar

 

Anonym om Frågestund!:

hur vill ni se ut ? tycker ni att ni är tjocka/smala ? säg dom ställena ni skulle vilja ändra på och på vilket sett :)

Svar:  Jag sophie tycker att jag blivit jätte tjock eftersom jag jämför mig med hur jag såg ut innan, jag vill vara smal men ha kurvor och bröst, jag skulle vilja ha smalare ansikte, plattare mage, större bröst, vara längre och ha smalare ben plus fastare kropp med mer muskler.



natalie om Frågestund!:

vem har störst bröst av er ? :)
kul om man fick svar, för en gångs skull, hahah ;d
kram

Svar:  Ja du.. vi brukar inte stå och jämföra direkt, så vet faktiskt inte. ;)

 

Anonym om Frågestund!:

hur ser kroppen ni strävar efter ut?

Svar:  Svårt att säga, skulle väl vilja ha en victoria secret kropp, men det vill väl typ alla? Smal men med kurvor

 

S om Frågestund!:

hur ser kroppen ut som ni strävar efter att få? har det ändrats från i början ni blev sjuka till nu?

Svar:  som sagt victori secret skulle inte vara fel.. vet inte om det ändrats jag menar vi strävar ju inte efter att se ut som skelett, man blir blind kan man säga och man ser inte hur smal man egentligen var, men vi vill väl vara smala men ha kurvor.




Kommentarer
Postat av: emma

ni är för smala bara ni går upp i vikt kommer ni bli dubbelt så söta !1 kram kämpa på!

2011-02-12 @ 17:04:21
Postat av: Runa

Kan inte ni skaffa bloggsvar? :)

2011-02-13 @ 11:34:14
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0