Time for school

Nu är det dags att bege sig till skolan åter igen, suck jag är lika trött som vanligt.. Orkar inte fixa mig utan kör på osminkad idag. Något som jag verkligen märkt jag har blivit bra på är att gå utan smink. Förut kunde jag aldrig visa mig utan smink för någon typ, men nu så orkar jag nästan aldrig sminka mig för att gå till skolan, eller träffa vännerna osv. det är faktiskt någonting jag är glad över, att inte känna att jag måste sminka mig hela tiden. Det sparar tid och är bättre för huden. Dock trivs jag ju fortfarande bättre med smink, men det är det ju många som gör, eller?
Ne nu ska jag börja klä på mig utterkläderna och bege mig till skolan, ni får ha en trevlig dag allesammans!

Jag just nu.



Kommentarer
Postat av: malan

haha utterkläderna :p

2011-02-14 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0