true


Kommentarer
Postat av: Micke

Ligger rätt mycket i det. :)



Skulle kunna ta upp en sak gällande det.. men ojj vad ni skulle få läsa läääääääääänge då :P



Kan nog göra den lite kort iaf.

Jag hade gått i skolan med samma person från lekis upp och genom halva gymnasiet. Efter det så träffa han en tjej (tydligen också en vanlig orsak...) tror hon var rädd att jag skulle ta han ifrån henne så hon lyckades ta han ifrån mig.. Nu vet ju även jag att man kanske inte ska hålla blint i alla... men den första vännen man verkligen känner som kan hjälpa en när det behövs, finns när man behöver.. så PANG är personen borta. känner att jag saknar han idag då han var en av dom få jag kunna prata med och som förstod mig..

Suppose thats called life where friends come and goes, even that you dont like it... You just live with it.

Hmmm... kort var det ja.. hihi :D

Hoppas ni lyckas bättre än mig :P

kram



//Micke

Dalarna/Falun

2011-02-18 @ 00:15:40
Postat av: Micke

Ligger rätt mycket i det. :)



Skulle kunna ta upp en sak gällande det.. men ojj vad ni skulle få läsa läääääääääänge då :P



Kan nog göra den lite kort iaf.

Jag hade gått i skolan med samma person från lekis upp och genom halva gymnasiet. Efter det så träffa han en tjej (tydligen också en vanlig orsak...) tror hon var rädd att jag skulle ta han ifrån henne så hon lyckades ta han ifrån mig.. Nu vet ju även jag att man kanske inte ska hålla blint i alla... men den första vännen man verkligen känner som kan hjälpa en när det behövs, finns när man behöver.. så PANG är personen borta. känner att jag saknar han idag då han var en av dom få jag kunna prata med och som förstod mig..

Suppose thats called life where friends come and goes, even that you dont like it... You just live with it.

Hmmm... kort var det ja.. hihi :D

Hoppas ni lyckas bättre än mig :P

kram



//Micke

Dalarna/Falun

2011-02-18 @ 00:21:26
Postat av: Micke

errr, dubbel kommentar. Snyggt av mig.. konstigt för jag såg inte en så jag tänkte "varför inte skriva igen då?" ja ni ser ju resultatet....

<---- Noobed ><

2011-02-18 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0