Årets första dopp

Då har man tagit årets första dopp, så skönt och uppfriskande! eller inte.. ne men det var rätt kul faktiskt, eller rättare sagt det var kul när man blivit varm igen för då kunde man känna sig lite stålt över att ha badat isvak. man han knappt känna att det var kallt i vattnet eftersom allt domnade bort helt och hållet. Däremot vart det jävligt kallt när man kom upp på land igen, men det var bara raka vägen in i bastun så vart det bättre. Vi fick ha ryggsäck på oss också, så att man skulle känna hur det kändes om man trillar i på riktigt.
Det filmades faktiskt en video när jag hoppar i, men får se om det kommer upp senare.. ser förmodligen väldigt hämskt ut, haha.

Tre bilder på mig när jag badar isvak, inte de snyggaste.. Har inget hår utsläppt eller någonting, men får bjuda på dem.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett roligt ändå! :) när gjorde du det första gången? :)

2011-01-26 @ 17:20:11
Postat av: Nea

haha fyfaaaan! jag hade aldrig gjort de! ;)

vill passa på att säga till ER båda att ni är väldigt vackra flickor!



kram

2011-01-26 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0