bad things happen for a reason

Snart är det dags för mig att börja knata ner till bussen, jobbigt värre.. tänkte snabbt slänga in en dagens outfit bara och så.
Föresten har provsvaren sen jag var hos läkaren kommit. De visade tydligen dåligt. Tog ju urinprov eftersom det är blandannat det som visat dåligt. Den här gången var det inte samma fel som förut, utan nu var det tydligen röda blodkroppar i det? Vet inte om det menas med att det är blod i det eller vad det nu är, eller om det är farligt. men har iallafall fått en ny tid hos läkaren om två veckor typ. Det är så konstigt att kroppen kan må dåligt utan att man känner av det, jag menar jag känner mig ju hur frisk som hälst. men men dåliga saker händer väl av en anledning, så det har väl något positivt i slutändan hoppas jag..

Jag idag, lånade lite kläder av sophie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0