Bevis!

God kväll!
När jag kom hem idag hade mamma varit på min skola och hämtat mitt busskort och fixat photo shop till min data, Dock fattar jag verkligen ingenting av mitt nya photo shop, brukar ju inte använda adobe photo shop cs4, så unnder kvällen har jag spänderat några timmar till att lära mig några grunder, dock har jag kanske 10 timmar kvar på den flmen? aja börjar i alla fall hitta vart vissa grejer finns osv även om jag inte vet hur man använder de än hehe..
Är jävligt lack på min behandlare också, de ljuger som vanligt, idag sa hon att hon inte hade sagt att jag skulle få börja träna en dag i veckan, vecka 3. men jag har bevis det står på ett papper som hon skrev till mig, så nu ska hon fan få för att hon säger att jag hittar på saker!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig att dom ljuger sådär hallå sjukt ju :o men har en fråga, hur lång tid tar det innan maten smälter ner och man kan inte "spy" upp maten? sitter dom och väntar tills din mat har smällt ner ordenligt sophie på kliniken?

2011-01-10 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0