En promenad i vårt igensnöade land

Jag och Ssophie kom precis hem från en skön promenad ner till stranden. Solen sken och det var faktiskt jättemysigt. Vi tog med lite varm choklad som ett mellanmål och det var faktiskt gott att sitta och smutta på vid vattnet, eller vattnet, isen ska vi nog säga.. hela sverige ser ju ut som alaska typ. Men det var härligt med en promenad och solen sken, vilket var ett tag sen sist. Jag blir så glad när solen skiner, räddade typ min dag med några stålar som bländar ansiktet. Känns nästan som om våren är på väg, fast det är månader kvar egentligen..
Det lär ju dröja innan badplattsen är snöfri och vattnet är varmt så att man kan bada, men men det kommer när det kommer, men guuud som jag längtar!

Några bilder från promenaden.



Kommentarer
Postat av: evvo

Jättefin blogg! läser dagligen. Kika gärna in på min blogg då jag skriver om mitt liv genom våld i hemmet, misshandel, våldtäck och droger. kram

2011-01-07 @ 15:54:34
URL: http://neverlosee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0