gårdagens

 Godmorgon på er, vart ingen uppdatering för mig igår, vilket berodde på att jag jobbade och när jag kom hem var det bara att börja fixa sig för att på kvällen dra hem till isabell med tjejerna. vi fixade oss lite smått där och satt och snackade en massa skit, alltid kul! senare på kvällen drog vi hem till snyggingen bella där vi spenderade kvällen med en massa vänner, riktigt trevligt att träffa lite folk. vid fem, sex någonting var vi hemma hos isabell där vi spenderade natten. Fylleåt gjorde vi också, duktig jag är haha, men det är faktiskt mycket lättare att äta vid sådanna tillfällen. Så ett pluss i kanten där.

outfit för igår.

Så här såg jag ut igår, en enkel outfit men endå snyggt tycker jag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är linnet ifrån? :)

2011-01-16 @ 13:16:38
Postat av: Anonym

Varför står du alltid på tå på dina outfitbilder? :)

2011-01-16 @ 14:56:11
Postat av: camilla

ÅÅ grymt snygg tröja, vart e den köpt?

2011-01-16 @ 19:30:36
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0