it hurts, but thats life

Mår skit
tårarna rinner
vad jag gör jag för fel?
vill bara höra att jag duger
vill bara höra att jag gör något bra
ligger i fosterställning och skakar
vad fan är det för fel på mig?
orden sårar
Kan lika gärna skita i det här för jag får ändå bara höra hur dålig jag är.
Jag är svag, jävligt svag
jag tar åt mig av allt, kanske är det de som är felet.
vill bara vara en förebild för dig, men det vet jag att ja inte är.
har fått det bekräfftat. kanske lika gärna ska hoppa av det här, du har nog rätt det skulle inte spela någon roll!
Jag önskar att du kunde se att jag gör det blandannat för dig, för att jag älskar dig och vill att allt ska bli bra.
Men som du säger, jag kanske lika gärna ska hoppa av?



Kommentarer
Postat av: elinuddhammar

fortsätt kämpa sophie, om du vill klarar du allt !

du ska skita i vad andra säger, du måste lita på dig själv och fortsätta kämpa!

du klarar det!

dina vänner är ditt stöd när du behöver det!

2011-01-13 @ 16:51:55
URL: http://elinuddhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0