it's never to late

Godmorgon! Sitter här på kliniken igen då, har en klump i magen men vet faktiskt inte riktigt varför, eller jo det vet jag nog, är nervös för mötet jag ska ha med min behandlare, Ska ju bestämmas om jag får vara med och träna och så idag. Har verkligen börjat fått ångest över hur jag ser ut. Seriöst höll på att börja gråta när jag skulle välja kläder i helgen, klarar inte av att kolla på mig själv för jag blir så jävla äcklad. Önskar verkligen att jag aldrig blivit sjuk så att jag inte hade alla dessa tankar, då hade jag ju inte haft något att jämföra mig med, nu kollar jag ju bara tillbaka på hur jag såg ut innan jag lades in och ser bara hur mycket större jag är nu. Fan det dubbla. Ångest.. önskar att man bara kunde spola tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0