jag är sjuk, eller...

Jag är hemma från skolan idag, varför vet jag egentligen inte. Intalade mig själv imorse at jag hade ont i huvudet och kanske hade jag det, men bara lite isåfall, inte så att jag inte klarat av att gå till skolan. Tror jag intalade mig själv att vara sjuk för att helt enkelt slippa gå till skolan idag, eller rättare sagt träffa skolsyster som det var inbokat idag. Jag vägde mig igår och det var ingen skildnad på vågen, en bit ner till och med.. Jag kan inte visa att det inte gått så bra, för då kommer jag inte få vara med på olika aktiviteter och det kan bli en remiss tillbaka till Mandokliniken. Skulle det bli så, så kommer jag inte ens få gå i skolan och det är väl därför jag är hemma idag antar jag, jag är för rädd att få höra att det inte gått bra, för rädd för att ta alla konsekvenser..
Nu kommer det bli en ny tid nästa vecka och då ska det fan ha gått frammåt, så att jag kan känna mig säker när jag ställer mig på vågen..

Sitter just nu och äter frukost en activia på 125 ml, det sägs att de ska vara bra för magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0