Lite kort sådär..

Gårkvällen spens hemma hos Romina, det vart supertrevligt! vi kom dit vid halv 11 ungefär och det var jag, sophie, mickis, linn occh romina där. vi satt och krökade för oss själva, men vi hade det supertrevligt. jag kom i säng halv 6 imorse och var tvungen att gå hem 10 för att sophie skulle äta. gick och la mig direkt, men vart väckt av mamma tio minuter senare och blev tvingad att äta frukost.. Nu sitter jag här trött som fan och håller på att somna, så tror jag ska krypa till sängs, godnatt!


Kommentarer
Postat av: m

Hej, eftersom inte ni har någon mail eller så så känner jag för att skriva av mig lite och jag tror jag behöver eran hjälp. Det är så att jag har gått upp lite under lovet, fått tjockare lår och större mage enligt mig själv, när jag frågar kompisar så tycker dom inte desamma. Jag käkar som aldrig förr. Funderar varje dag på att svälta mig själv lite och sluta äta lika mycket bara för att bli smalare och få mindre lår. Det är skitjobbigt, men jag vet liksom inte vad jag ska göra. Tycker jag är tjock hela tiden och vill bara bli smalare, väger 46 och är 164. Är det normalt?

Har ni tips på vad jag kan göra också? För jag vill verkligen inte ha dessa lår och fettet som hänger över på magen. Kram, jättetacksam för svar!

2011-01-08 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0