school next

Godmorgon på er där ute, idag är det skola som vanligt och tror att ni alla flästa går i skolan idag. eller ågon som fortfarande har lov? isåfall är jag avundsjuk som fan.. idag kommer det inte bli mer uppdatering från min del förens runt kanske tio ikväll. ska nämligen på en utbildning efter skolan, eller utbildning, en kurs inom klättringen, så vi kan få fler arbeten och kurser att ta hand om på klättercentret. men det kommer nog bli en kul kurs hoppas jag, två timmar lång så ska väl stå ut iallafall.
nu börjar klockan ticka och det är dags att dra sig ner mot bussen, puss så länge!

Jag idag.



Kommentarer
Postat av: sandra

jodå, jag börjar inte skolan förrän imorgon! :)

2011-01-11 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0