seg som fan!

Gud vad dålig uppdatering idag.. men har varit helt slut hela dagen, ska i alla fall försöka komma iväg till kliniken imorgon även fast att jag egentligen bara vill vara hemma, jag menar mamma är ju hemma hela dagen så kan ju lika gärna vara hemma med henne.. man kanske kan försöka få vara hemma en dag till? kommer vara så jobbigt att sitta där och ha ont i huvudet osv, kanske vill jag också bara slippa gå dit för att jag bara inte vill vara på det där stället längre, jag vill ju bara vara någon annan stans än där, vart som hälst. Skolan skulle verkligen inte sitta fel! aja nu ska jag fortsätta kolla på top model:) puss på er!


söta michaela när jag träffade henne idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0