stockholm city

Dagen har tillbringats i stan med romina och michaela, Vi skulle ju hitta en present till linus men kom även hem med lite saker till oss själva också.. Det går ju inte att låta bli att shoppa när man väl går runt i affärerna, fick med mig en tröja och en blus eller vad man ska kalla det. ni får se dom imorgon:) Nu är i alla fall presenten klar så då är det lite mindre att tänka på under veckan. Nu tänkte jag lägga mig framför tvn, kommer garanterat att somna så säger godnatt!


Två bilder från dagen


Kommentarer
Postat av: paola

jag undrar en grej; med tanke på att ni är så underviktiga och har extremt lite fett på kroppen, fryser ni inte extremt i det här vädret då? eller hur fixade ni att vara ute då det var 15-minus utanför?

2011-01-31 @ 08:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0