Svar på frågor

Anonym om little girl, big voice:
Vem är hon?? Verkligen enormt duktig! Mållös...
Bra blogg,
Svar: Hon heter Maddi Jane. Och ja för att vara 11 år är hon riktigt grym!;)


Här är låten igen.


Anonym om Bevis!:
Dålig att dom ljuger sådär hallå sjukt ju :o men har en fråga, hur lång tid tar det innan maten smälter ner och man kan inte "spy" upp maten? sitter dom och väntar tills din mat har smällt ner ordenligt sophie på kliniken?
Svar:  Vet inte riktigt hur lång tid det tar men på kliniken får man inte gå på toa förens efter en timma, fast nu när man går på dagvården har dom inte koll på det.

 

Anonym om kliniken:
vad är era bästa ''skönhetstips''? :)
Svar:  oj det var svårt.. men om man har torrt hår, rekommenderar vi silikondroppar till håret, aansiktskräm om man är torr  ansiktet sv. Annars vara lycklig för du mår hela du bättre! :)

 

elin  ([email protected]) om Frågor och svar:
ja jag har undrat om alltså..varför röker ni när ni har detta problem? men ni kommer kunna bli normala så fortf som möjligt för jag vet att ni är såå starka båda två!
använder nån av er löshår elr nåt liknande ?
har nån av er tatuering elr nån piercing nånstans ?
det e de jag undrat !
ta hand nu puss <3
Svar:  Jadu.. Vet inte varför, tycker rökningen dämpar ångsten och när man mår dåligt släpper allt liksom lite, sen när man väl har börjat är det svårt att sluta..
Nej ingen utav oss har löshår eller något sådant.
Nej ingen av oss har någon tatuering, men så fort vi kommit på vad vi vill göra ska vi tatuera oss, vi vill ha något som står för oss två tillsammans.. något förslag kanske?:) vi har båda hål i öronen och i naveln:) tack

 
Inte vår mage på bilden.


Sofie ([email protected]) om Frågor och svar:
Men åh vad irriterande. Personen ovanför som skriver under namnet "HDV patient". Blir så fruktansvärt nyfiken på vem det är så jag håller på att spricka. Vadå vägra skriva sitt namn? -_-
Angelica, du sa förut att om du inte själv lyckades gå upp i vikt skulle du ev få behandling igen. Vart isåfall? Om de skulle remittera dig till mando skulle du då "acceptera" platsen där eller totalvägre?<3
Svar: ja det sägs så och det är många som tjatar på att jag ska anmäla mig till behandling igen. I så fall handlar det om Mandokliniken och om jag inte skulle klara det här kommer jag nog att acceptera hjälpen. :)

 

Anonym om sommar snart?:
sophie din kropp på denna bild är helt sjukt perfekt varför ville du bli smalare?? Du hade ju rena victoria secret kroppen helt seriöst sjukt vältränad och sånt. förstår verkligen inte
Svar:  Vet inte riktigt om jag kan hålla med hehe, men tack så mycket. Nu när jag går upp är jag rädd att jag ska bli mycket tjockare vilket skrämmer mig, Känner mig redan större en vad jag var när jag var frisk. från början ville jag bara ha lite plattare mage.. men slutade så här, man ska inte leka med bantning för det går inte alltid som man tänkt sig, plötsligt sitter man i en ond cirkel som inte går att ta sig ur..

 
Nja inte direkt..


klara om kliniken:
Hej! Har bara en fråga till dig Angelica: Vad använder du för färg när du färgar håret? Jättefint!
Svar:  Vet inte riktigt, färgar alltid hos frisören, men jag färgar aldrig hela håret utan lägger bara i ljusa slingor, då ser det mer naturligt ut tycker jag, tack:)

 

s om kliniken:
hur många besökare har ni ungefär? :)
Svar: runt 400. Vanligtvis strax under, men det händer att det stiger över ibland. :)

 

Anonym om kliniken:
går julia oxå där eller bara hälsa på?
Svar: Ja Julia går också där.:)



flicka om Frågor och svar:
hej, jag är 172 cm och väger 67 är det mycket? jag tycker själv att jag är tjock å mina lår är jätte stora. Är jag tjock?
Svar: Nej du är inte tjock, helt normalviktig enligt BMI, så inget du ska tänka på eller känna dig, kram!

 

Anonym om Middag på kinarestaurang:
var har ni köpt mössorna som ni har på denna bild? skitsnygga! :)
Svar: Dom är från stadium, dock köpta för cirka ett år sedan. Tack:)

 

Anonym om En och en halv timmes sömn..:
ni vet väl anledningen till sömnproblemen? när kroppen är inställd på svält kan den inte "slappna av". sömnproblem ger ju på sikt depression..så det kan bli en enda svart cirkel. har ni fått sömnmedicin utskrivet någon gång?
Svar: Ja det vet vi och vissa gånger vill man bara dö för att man mår så dåligt. Nej ingen utav oss har fått det utskrivet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0