Svar till er.

camilla ([email protected]) om gårdagens:

ÅÅ grymt snygg tröja, vart e den köpt?

Svar: Tack! Den är från New Yorker

 

Anna om fresh:

Hur set ditt matschema ut från Manometerkleniken? Kämpa på!

Svar: Jag ska lägga ut det på bloggen när jag har tid:) Tack!

 

Anonym om tummen ner!:

vart brukar ni sola? :)

Svar:  Vi solar oftast i brandbergen:)

 

Anonym om Vaknade nu..:

Om det är meningen att du ska gå upp i vikt så borde du inte bara dricka en milkshake till lunch?

Svar:  Nej händer inte så ofta jag äter det,men ibland är man bara inte hungrig.

 

om mys på en fredag:

hur kommer du att göra med skolan sophie? :)

Svar:  Jag ska försöka komma tillbaka till skolan så snabbt som möjligt och då ska lärarna lägga upp en plan på hur jag ska komma ikapp, pratade ju om förut att kanske börja om nästa år, men känner att jag aldrig skulle klara att se mina vänner ta studenten utan mig..

 

Camilla om walking in the winterland:

Hoppas verkligen att du får åka :) vart ser du på blue water high någonstans? :) jag och syrran älskar det programmet hihi

Svar:  Har boxen hemma haha, ja visst är det bra?;)

 

Anonym om walking in the winterland:

Är det jobbigt för er att alla kommer med sina bekymmer till er och ber om hjälp när ni själva är mitt uppe i det?
Hoppas verkligen att ni tar er ur det!

Svar: Nej då! Det känns bara bra om vi på något sätt kan hjälpa till, för vi vill ju verkligen inte att folk ska hamna i sjukdomen, för man går miste om så jävla mycket..  tack:)

Anonym om walking in the winterland:

har julia blogg?

Svar:  Nej tyvärr inte.

 

Anonym om Rip min telefon!:

Hej tjejer!
Jag har börjat få ångest 'attacker' varje gång jag äter nånting som är sött,fett o så och har börjat träna mer än vanligt. När jag ätit vill jag få upp det o brukar försöka med det, som tur är hatar jag att spy så lyckas aldrig. Men har ni nåt tips för att få bort tankarna?
Jag önskar er all lycka i att bli friska! Kram :)

Svar: Det är så himla svårt att kontrollera sina tankar även om man så gärna vill,  Det bästa är att prata men någon om dem kanske en jättenära vän, mamma eller pappa, eller en mentor, för ibland kan det vara lättare att prata med någon man inte känner. På abkontakt.se kan du läsa mer om mentorer och kanske ta steget att skaffa en, du kan välja själv om du vill träffa personen eller om du vill ha mejlkontakt osv, dom har tystnadsplikt så sånt behöver du inte oroa dig för:) Tack

 

Anonym om wii:

are you allowed to do Wii fit??
i mean, you havent been a day patiant for that long have you? are you really allowed to do like exercise and that? or do you just not tell your supervisor?
just wondering, it seems like you would still be doing hte whole "No activity" ?

Svar: Jag tycker jag verkligen är tillräckligt frisk för att träna, vet att min behandlare skulle säga att jag inte får, men hon behöver ju inte få veta allt, jag är liksom inte speciellt sjuk längre och jag tycker i alla fall att jag är frisk nog för att träna.

 

bella om Rolig dag på jobbet:

Vilket klättringscenter? :) Är det där i Sickla?

Svar: Nej det ligger inte i sickla. Karbin heter det och ligger ganska nära liljeholmen :)

 

Anonym om Tills i sommar kanske?:

Jättefina, vart kommer dom ifrån? :)

Svar: de är ifrån Asos.com :)

 

Nea om lång dag idag:

=) jag har för mig att du nämnt att du ridit? kan du inte praktisera på ett stall eller ridsportbutik?
lycka till kram

Svar:  ja jag har ridit men tyvärr så får jag inte det, det måste ha något med äventyrssporter att göra..:) tack kram på dig med

 

Anonym om En och en halv timmes sömn..:

Vad använder ni för ansiktskrämer (om ni gör det) eftersom ni har sån fin hy?
Gryyym blogg måste jag bara säga!!

Svar: Vi använder inte ansiktskrämer, förutom ibland någon åerfuktande ansiktskräm. I så fall brukar det vara Garnier Nordic Essentials.
Tack! :)

 

Anonym om it hurts inside:

Hej Sophie en fråga bara? När du tränade cheerleading förut när du var sjuk, hur lite vägde du som minst när du tränade då och hur orkade du träna då? var inte det jätte jobbigt utan någon energi, utan mat liksom? Eller åt du för att du visste att du skulle träna eller var du helt tom när du tränade? :o <3

Svar:  Som minst när jag tränade vägde jag nog 37 tror jag, sen fick jag inte träna längre och då gick jag ner runt 7,5 kilo till, Asso jag kan inte påstå att jag hade någon ork, hade ju knappt någon mat i kroppen så fick ju liksom ingen energi.. Var alltid trött och utmattad, kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0