thay say bad things happens for a reason

Men vad fan är anledningen? tänker på det men kan inte komma på en anledning, jag menar det gör ju inte direkt något bättre? jag har hittat en sak som är positiv med den här behandlingen och det är att jag inte är lika spruträdd längre. Sen finns det inget mer! mår bara skit när jag ser på mig själv, mår skit när jag behöver trycka i mig saker jag inte vill ha, mår skit när jag inte får göra det jag vill och inte får ha någon kontroll, Visst min kropp kanske kommer bli frisk, men jag tror aldrig att jag kommer bli det, tankarna kommer alltid finnas kvar och jag kommer aldrig gilla hur jag ser ut, kommer alltid ha ångest när jag ätit och alltid kommer jag vara ledsen på insidan. önskar att det var jag som blev frisk och tänkte normalt men att min kropp fortfarande var sjuk, hällre det än tvärtom förstår ni? då skulle jag i alla fall må bättre på insidan..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sophie lyssna här nu, du måste förstå att när du blir frisk psykiskt och ser dig själv som vi alla andra ser dig dvs smal så kommer du må mycket bättre, du är så smal fortfarande och var det innan du ens blev sjuk. Du måste förstå att det är jobbigt i början och så men du får aldrig sluta tro på dig själv! När du över vinner dom fysiska tankarna på din egen kropp kommer du också psykiskt att inse att ditt beteende inte är normalt och att du inte kan gå tillbaka dit för att du har en snygg kropp. Du får aldrig ge upp utan tänk på alla livet har att ge, och när du kommer ut ur behandligen och kommer in i sjukdomen igen och är på ruta 5 är du redo då att börja på ruta 1? Du klarar det vännen, tro på dig själv. Det blir bättre framot, tänk positivt. Allt är positivt med din behandling Sophie <3

2011-01-10 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0