Kvällsmellis

Sitter just nu och äter kvällsmellis, frukt och dricka. Sen jag kom hem idag har jag inte gjort någonting, bara vart hemma och tråkat. Får ångest när jag vet att matte och engelskaböckerna ligger och väntar på mig, men orkar verkligen inte ta det idag känner jag..
Imorgon blir det skola som vanligt och besök hos skolsyster, suck hatar att gå dit, hatar att prata med främmande männinskor om mina problem. Tycker inte det angår dem och känns bara fel att säga saker, så sitter hällre tyst och undviker att svara på deras skumma frågor. Det ska tas en vikt också, som jag tror kommer ha gått bra. Våran våg tyder iallafall på det, så får väl se det positivt iallafall.


Mums! rik på c-vitamin och bra för att höja kaliumvärdet i kroppen, som jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0