Frågor och svar

Angelica  ([email protected]) om jeans:
Vart har du köpt den där tröjan?
& du har skitsnygg brun färg på kroppen<3
hur ofta solar du solarium?
kram
Svar: Tröjan är från en affär som heter papaya i usa, dock har jag själv klippt av den.
Tack:) så ofta solar vi inte det går i perioder, ibland kanske man solar två gånger någon vecka men sedan kan det gå över en månad innan man solar igen, det är jätteolika kram

 

Anonym om tårarna rinner:
Har du Sophie varit på en träning ännu? I sådana fall - gick det bra? Fick du några tvångstankar, ångest?
Bli friska snart, båda två!
Svar: Ja det har jag, det fick bra, nej faktiskt inte på träningen kopplar jag liksom bort allt och jag mår så himlans bra när jag är där, för inga av mina kompisar är ju sjuka där.

 
På träningarna mår jag som bäst!

  

Sofie  ([email protected]) om tårarna rinner:
Du som är världens sötaste ju! Kan inte sätta ord på hur söt jag tycker du är. Verkligen en liten pärla! Jösses asså. Haha.
Dina ögon och hela ditt ansikte. Lyssna inte på de elaka rösterna inom dig. För vi andra ser någonting helt annat <3 Believe me!
Hur gör du med plugget nu förresten? Ska du hoppa in i din gamla klass igen eller gå om ?
Stora kramar
Btw, trevligt att träffas idag.
Svar: tack:) förhoppningsvis ska jag hoppa in i min gamla klass, men jag vet inte hur det kommer bli ännu, ska ha möte med skolan den 18 februari och då kommer jag få veta hur jag ska göra..

  

Anonym om lång vinter i år igen!:
ni båda rök rätt?
Hur får man tag i cigaretter? ni båda är minderåriga, eller hur?
samma sak med alkohol.
Har du någonsin önskat att du inte börja röka och dricka?
började du röka för att hålla från att äta?
Svar: Vi får inte röka egentligen, ingen vill väl att ens barn röker..
vi har kompisar som köper som är över 18 osv. Samma när det gäller alkohol, där har vi också vänner som är över 20.
Dricka ångrar vi inte, för det är bara roligt. Men att röka har vi nog båda ångrat ett antal gånger och önskat att vi skulle sluta. Vi gör tappra försök många gånger.
Vi har aldrig gjort det för att känna oss mätta osv, så det beror inte på det.

 

Anonym om mitt matschema:
o my god! Det var mycket mat det, hur får du i dej allt? :P <33
Svar: jadu bra fråga..

 

Anonym om mitt matschema:
Nej det där var faktist inte speciellt mycket jag kan äta hur mycket som helst på kvällen, mackor, godis osv. så det blir bra! men msåte du inte ha gått upp mer efter att du ätit sådär i 3 månader..?
Svar: jag har gått upp ca 8-9 kilo sen jag vägde som minst, så det är ganksa mycket på bara 3 månader. :)

  

Anonym om Look of today:
Angelica, även om det går ganska bra för dej borde du skaffa hjälp som Sophie. Det finns ingen chans att du tar dej ur det här utan hjälp, det har du sagt hjälp också. Snälla, det kommer inte gå utan hjälp..! Jag vill inte verka negativ, men innan det är för sent. Har du tänkt på att skaffa hjälp? Kram! :)
Svar: Jag har tänkt många gånger på att skaffa hjälp igen, men det är så mycket som övrväger att inte göra det. Som tex att jag kommer missa skolan och kommer bli så jävla deprimerad igen osv. men jag har tänkt på det och ibland skulle det faktiskt vara skönt att få hjälp igen, så att man slipper allt man utsätter sig själv för osv. men som det ser ut just nu kommer jag inte söka det för tillfället.
Kram på dig med! :)

 

 

Anonym om Träning:
Kan du inte ta någon bild från hur det går på träningen nu? :D
Svar: Vet inte riktigt vad jag ska fota eftersom jag inte är med och kör utan sitter och gör lite små övningar för mig själv.. Kommer nog inte fota när de andra tränar eftersom andra inte vet vad de kommer tävla med för saker..

 

 

Anonym om Träning:
Fin du är? Har du gått upp någonting sen du började behandlingen sophie och du går fortfarande kvar va? hoppas träningen går bra, kram! :)
Svar: Ja jag har gått upp runt 8-9 kilo sen jag vägde som minst och ja det gör jag. kram

 

Anonym om Årets första dopp:
Fett roligt ändå! :) när gjorde du det första gången? :)
Svar: Det är faktiskt ganska kul, eller det är kul när man väl sitter i bastun och inser att man klarat det! Första gången jag badade isvak var för ca 1 år sen med min gamla klass :)

 

Anonym om Gårkvällen:
vem är tjejen till vänster längst upp?
Svar: Det är Felicia :)

  

camilla om Tema is:
Hur gick de med isvaksbadningen? :P jag badade också isvak när jag gick på gymnasiet o jösses vad kallt det var!
Svar: Det gick bra, väldigt kallt och chockande när man väl var i, men det gick bra i alla fall :)

 

Anonym om To day:
en fråga jag har till er, om ni ska tex åka och bada med gymnasiet alltså klassen, badar ni då även om ni har sjukdomen? och om ni inte badar i gymnasiet badade ni i lågstaidet då med? :) KRAm
Svar: Vi gillar inte att visa oss i bikini, så ofta har vi hoppat över att bada bland folk, men vissa gånger har vi badat på högstadiet, på gymnasiet har vi inte badat i bikini framför hela våra klasser, dock har vi bytt om med klasskompisar i omklädningsrum osv.
Kram!


Fler Frågor och svar kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0