at the clinic again

Ja.. Då var man på kliniken igen då, imorgon tas beslutet om jag får börja dagvård eller inte. Är lite nervös faktiskt. Har i alla fall precis ätit frukost och snart ska jag iväg för att ta prover och det hänger till viss del på om dom visar bra eller inte som jag får börja dagvård imorgon. Igår var jag och Angelica i handen och jag blev tusen kronor fattigare:( fick med mig en skinnjacka och ett par jeans hem, visar bild på det imorgon när jag förhoppningsvs kommer hem här ifrån. Hittade ju entligen ett par jeans som satt hyffsat bra, Kanske för att jag gått upp ca 6 kilo. Usch hemskt sex kilo är hur mycket som helst.. Aja även om jag hatar det så får jag väl se det från den ljusa sidan, lär ju komma iväg i påsk i alla fall!


Bjuder på den här, jag just nu!

Kommentarer
Postat av: anonymous

ive been following your blog for a while now and i just have to say that i really love it. and how brave you are for going through this. im also trying to fight anorexia and at the moment, its not going so well. im so happy for you that you might be able to become a day patiant!! :)

and dont worry, i've seen you pictures adn your still terribly thin, but better then the photos of when you were in the wheel chair!!

hopefully everythinhg goes well for you, ande Angelica too. once your home maybe you can both support each other to get better, or Angelica can use your meal plan aswell?

your both very beautiful girls and i hope you get over this horrible anorexia!!



wishing you lots of luck!!



and Happy New Year!

2011-01-03 @ 09:57:12
Postat av: Anonym

vart skulle ni i påsk?

2011-01-03 @ 10:56:58
Postat av: bella

Ledsen asså men du är så JÄVLA snygg pusspusspusspuss!

2011-01-05 @ 01:18:28
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0