Livet är ingen dans på rosor

Livet är inte en dans på rosor, ibland vill man hällre gå under jorden och bara försvinna, försvinna för all framtid och bara slippa allt det jobbiga. Tänk om man kunde slippa alla problem, tänk om man hade vingar och kunde flyga förbi alla hinder på vägen. Livet skulle vara så skönt då, jag skulle känna mig fri och lycklig på både insidan och utsidan. men nu kan jag inte fly från alla problemen, jag har inga vingar att flyga över alla hinder på vägen. Jag måste stå upp, vara stark och ta tag i problemen och lösa dem ett efter ett..


Det jobbiga är att ta tag i problemen och möta mer av det jobbiga, men bäst at börja så at man slipper dem någon gång, även om det kommer vara tufft..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0