vårkänsla?

Kom just hem från en morgonpromenad med hunden min, så otroligt mysigt väder ute håller ni inte med? Solen lyser och himlen är blå. Blir alltid på bra humör när det är sånt här väder ute! Är hemma från kliniken idag i alla fall, fick ledigt :) och nästa vecka kommer jag att äta frukost hemma och få komma dit till tio istället, skönt va? så idag ska jag försöka plugga lite grann tänkte jag, har lite smått panik då det gäller skolan för jag vill verkligen inte gå om.. i sånna fall funderar jag på att hällre hoppa av och börja jobba för jag tänker inte stå och kolla på när alla tar studenten!

mysigt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kände igen er så väl båda på. Sen kom jag på att jag såg dig Sophie på mando igår, tror jag. Angelica såg jag i alla fall på mando för lite över ett år sen då hon var där en vecka typ? Jag blev inlagd ca 1 år innan dig Sophie.

Vilken skola gå du föresten på Sophie? Jag missade ju också skolan, men jag har fixat det så att jag tar studenten med mina kompisar sedan går ju 1 extra år och läser in de ämnen jag missat bara :)

2011-01-28 @ 10:41:07
URL: http://mmatildass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror du själv att du får jobb? Du är vadå 16år?

2011-01-28 @ 13:30:25
Postat av: annalena

varför är du ute på promenader när du ska gå upp och inte ner i vikt???!!!

och när du blir frisk ska du ju inte börja springa, då går du ju ner igen.. :/

2011-01-28 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0