Vart en lunch ute..

Då var man hemma från centrum igen och gud så mycket jag och mickis har pluggat!! eller inte.. Det var inte så jättelätt att konsentrera sig, så vart bara en och en halv sida i matteboken gjorda för min del, bara ca 25 kvar "suck"..
Det blev att äta lunch ute också, fick en kick att klara av att äta för att gå upp i vikt, måste ju börja snart, så att vi kommer iväg utomlands i påsk och ska jag ändå äta kan det ju vara något som inte är så nyttigt så att man går upp lite i vikt.. Ångrade ganska snart att jag ätit, även om jag inte orkade äta allt så blev jag proppmätt och det fanns inte någon utväg när vi satt i centrumet. men efter att ha gått runt ett tag lättade mättnadskännslan, så det känndes bättre och nu är jag glad att maten är nere i magen, en bit på vägen för att komma iväg med tjejerna utomlands i påsk!

Bilder från idag.



Kommentarer
Postat av: Nea

peppande inlägg! tack för att du gjort så min kväll känns lite bättre <3

man är så mkt starkare och klarar så mkt mer än vad man tror, fortsätt fightas!



kram

2011-01-03 @ 21:41:31
Postat av: Anonym

Vart ska ni åka?

2011-01-04 @ 20:04:46
Postat av: Anonym

sitter ni alltid på det där cafet :O

ni är typ alltid där.. vart ligger det, är det bra mat och service osv?

2011-01-04 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0