Grattis Michaela!

Just nu ligger jag och kollar lite på tv. Är grymt uttråkad och har varit det ett bra tag, men vad ska man göra, man kan ju inte direkt dra ut nu.. Dagen har jag spenderat med sophie, vi har åkt runt lite och letat något till bästaste Mickis som har fyllt år idag, eller igår om man räknar med att klockan är över tolv.. Sjukt svårt var det i alla fall, att köpa paket är inte något jag är så bra på, kommer aldrig på vad man kan köpa. Jobbigt var det i alla fall att gå runt i värmen hela dagen, med träningsvärk i kroppen sen gårdagen också, då jag och Malin var och klättrade. Vi hittde tillslut något att köpa, så imorgon får vi ge det till henne och hoppas att det duger ;) Grattis Mickis i alla fall på 17-årsdagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0