svar på tal

anonym  ([email protected]) om bokat och klart:
Akta så ni inte blir våltagna? Ofta era föräldrar släpper iväg er? Då är hon inte rädd om er.

Svar: Ja klart vi kommer akta oss för att bli våldtagna, det är inte direkt så vi kommer gå en och en sent på nätterna. Och att våra föreldrar släpper iväg oss är väl egentligen inte så konstigt, vi är ju snart 17 år. Vi har kompisar som är ett år yngre som ska med dit, Klart vår mamma är rädd om oss, vems mamma är inte liksom? bara för att hon släpper iväg oss på en resa är hon inte rädd om oss? förstår inte riktigt, skulle mer en hälften av alla mammor i sverge då inte vara rädda om sina barn eftersom det är väldigt många i vår ålder som åker utomlands med kompisar..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem betalar allting `??

2011-07-05 @ 14:15:42
Postat av: Anonym

ska du söka till eagles ikväll? :D hoopppas det hihi!!

2011-07-05 @ 14:27:35
Postat av: anonym

Vad gjorde jag när var 17år? Att resa fanns inte på kartan och mina föräldrar har verkligen diciplin på mig och jag är väldigt väldigt skötsam om man jämför med er? Jag tror däremot att det hade varit mer okej om ni åkte till ett lugnare resemål eller en ö i Grekland och inte åkte till på en charterresa med fylla och våldtänkter. Jaha så ni känner pressen att vara en i gänget?? Helvete vad patetiskt ! Har ni inte hört vad har hänt där?? Tydligen inte..Gud ni båda två och era föräldrar borde vara rädda och vara lite mer försiktiga av sig!

2011-07-05 @ 16:44:48
Postat av: Anonym

Meen shiit, kommentaren där över?? Låt dom gra som dom vill! Så farligt är det faktiskt inte speciellt inte om man åker ganska många..

2011-07-05 @ 18:21:54
Postat av: anonym

Då har du tydligen inte hört vad det har hänt där (precis som dem) och jag försöker bara varna dem innan det händer något för att jag är mer insatt och faktiskt lyssnar till i skillnad från er...Aja vem hade förväntat att rebeliska småflickor ständigt söker uppmärksamhet som er ska lyssna??

2011-07-05 @ 19:51:50
Postat av: Anonym

Kommentaren ovanför borde kanske roa sig med att ha ett liv istället för att sitta och klaga anonymt på olika folks bloggar. det är roligare att leva när man tänker på sitt eget liv och hur det ska bli bra istället för att förpesta andras. pröva det iaf! :) Men bra att du försöker varna dem, men man kan göra det på ett snällt sätt utan att klanka ner på människor. Ha det bra!

2011-07-06 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0