down to the mountain

Har i stort sätt packat det mesta, har bara smink, tanborste, hygienskit och sådant kvar! dock måste jag städa och massa också, så i kväll stannar jag nog hemma och fixar allt. Är också irriterad på småsaker hit och dit så nu tänkte jag åka ner till berget, Blir lltid mycket bättre när man åker dit och ångesten släpper, känner mig lite nere och har lite smått ångest för allt och inget. som vanligt med andra ord! pussar!



My head will always be down .. even if the outside is happy

Kommentarer
Postat av: Anonym

ånej du vet att den ger otur att sätta på sig en studenthatt om man inte tagit studenten! Men om du inte tror på sånt kanske du inte bryr dig aja var bara tvungen att seja de :)din smala sak!

2011-06-13 @ 21:14:53
Postat av: amanda

är det inte pinsamt att gå i ett lag som härmar eagles med deras pyramider? asså jag hade skämts.

2011-06-15 @ 11:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0