husarö

God kväll kära blogg läsare! Håller på att packa lite, eller.. jag har inte börjat än men tänkte göra det nu:) ska nämligen åka till husarö med klassen imorgon, blir även kvar över natten. Ska bli jättekul, dock också lite sorgligt eftersom det är det sista jag kommer göra med klassen innan vi slutar.. sen kommer jag ju börja om i en ny klass.. fyfan, jag som verkligen gillar min klass! aja kanske uppdaterar ett inlägg imorgon bitti innan jag sticker, annars hörs vi när jag kommer hem på torsdag! puss!

Juste kom på att jag måste göra mandos 6 månaderskontroll.. suck säkert över 1000 frågor, Det har redan gått 6 månader, kan inte fatta..



Kommentarer
Postat av: Anonym

om ni tycker at ni har fyla kroppar? varför lägger ni upp bilder då :P

2011-06-08 @ 13:43:41
Postat av: Anonym

förut la du upp en bild på en tjejsom gick på stranden den var fottad bakifrån hon hade värsta dröm kroppen och en lång stor fläta, jag trode först det här var den bildrn! men när ja kolla ordebtligt var denna bild en smalare tjej och ingen fläta och så men du har kommit en bra bit till den perfecta kroppen du och din sydter e finast!

2011-06-09 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0