Midsommar på Ekerö

Igår var en jobbig dag, men får försöka förtränga det lite även om det är svårt. Har fortfarande en klump i magen av oro som inte vill ge sig. Jag är ledsen för allt som hänt och önskar att allt löser sig, för vill inte att någon ska må dåligt pågrund av det. Vill inte att de jag älskar ska vara besvikna och ledsna pågrund av mig.
Anledningen till att jag inte bloggade mycket igår var just det att det var en jobbig dag igår, så tänkte berätta lite om midsommar nu istället. Jag firade iallafall min midsommar hos sandra från klassen, med en massa trevligt folk hemma hos henne på Ekerö. Kvällen vart mycket rolig och jag träffade en massa nya folk. Vi umgicks, badade och dansade. Kvällen slutade klockan 5 på morgonen, då började det bli svårt att hålla ögonen öppna, så då blev det sängen för min del. Rolig kväll i alla fall!

Bilder från midsommar

Sandra, Josefin och Jag


Lite bad i badtunnan :)


Shot time ;)






Kommentarer
Postat av: linn

värkar som du har haft en nice midsommar iår:D

2011-06-26 @ 20:46:31
URL: http://sarahlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0