Nattbloggning!

Hej på er! som ni kanske själva vet så rullar dagarna iväg när det är sommarlov? käns som om tiden går alldeles för fort, håller ni inte med? nu ikväll har vi i alla fall grillat hemma hos oss med lite polare, vi var väl kanske runt tio pers, men det var mys, blev grillat kött med sallad! nog en av de bästa rätterna man kan äta på sommaren tror jag!
killarna drog hem runt 11-11.30 någon gång eftersom många jobbar osv, romina,linn och felicia stannade dock kvar och vi har suttit och snackat massa skit, dom drog nyss och nu ska jag och Angelica kolla prison break! snacka om att fastna när man väl börjat kolla haha! någon mer som sätt serien? om inte rekomenderar jag den stort! dock är en box ca 16 timmar tror jag och det finns tre stycken eller fyra kanske det var? så det tar tid! men det gillar jag! aja säger väl godnatt för ikväll puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

klart man sett den seiren? var ju jätte känd på tv förut..

2011-06-30 @ 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0