Shoppat hela dagen lång

tjabba tjena hallå :) Dagen har jag spendert i haninge centrum med fina mickis, tror vi gick runt hur länge som helst! men men trevligt var det och jg fick med mig några fina grejer hem. spenderade för mycket pengar på kläder idag, gick på en bra bit över tusenlappen och det är inte bra nu inför sommaren när det är så mycket jag ska hitta på. Men men jag är iallafall nöjd med köpen! på vägen hem från centrum svängde vi förbi linus där grabbsen var för att hämta någran saker och nu är jag hemma igen. Tänkte lägga upp bilder på köpen om ett tag, men nu ska jag först ringa mickis och höra vad vi kanske ska hitta på ikväll. Puss på er!


Bild från taccobar när jag följde med för att mickis höll på att svälta ihjäl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0