spöken i huset?

Det var ett tag sen jag skrev nu, beror på att jag haft så mycket i skolan nu innan vi slutar så att jag har valt att lägga krutet på skolan nu den här veckan. Men fan nu är allt slit slut och vi får lov imorgon, så jävla sköööönt! Skolavslutning i en timme och lite utdelningar av stupendium osv. Sen blir det buffe som skolan har köpt in. Hoppas att det bli något fräsht och sommrigt, någon god pastasallad skulle smaka fint.
Just nu sitter jag iallafall här uppe och är typ livrädd, tror seriöst att jag börjar bli dum i huvudet eller något. halluniserar, halvt drömmer och ser typ saker där imällan. känns som om någon rör vid en och som att det är någon i rummet. Hör hur någon typ andas mitt hjärta dunkar bara snabbare och snabbare. Vårt hus har alltid vartit läskigt, men det var länge sen jag kännde så här. Vet fan inte vad det är, men det skrämmer en väldigt mycket. Mamma om något tror att jag blivit dum i huvudet, hon frågade just om jag gick på droger och hon var helt serriös med det hon sa. Som om jag skulle gå på droger liksom, skulle aldrig få för mig att göra det! Det ända jag knarkar är ju alergitabletter och nej jag tror inte att man skulle se saker som man inte borde se pågrund av dem.. Mina föräldrar kan nog inte bara inse att det bor något annat i vårat hus en bara våran familj.. eller vad fan skulle det annars vara? :O


Tror ni på övernaturliga väsen, andar eller något annat?


Kommentarer
Postat av: Micke

Både ja och nej faktist :)

Varjegång jag är ute och går lite sent på kvällen så får jag alltid en massa rysningar som flyger genom kroppen.. Iof får jag även det bara jag sitter och tar det lungt.. Precis som om nån eller nåt försöker få tag på mig. :)



Så klart, nåt måste finnas om inte annat så lurar vi oss själva :P... Fast dom säger ju att det är tanken/hjärnan som spelar oss en massa spratt om vi tänker för mycket. :)

2011-06-09 @ 00:17:22
Postat av: Anonym

ååh :D det ryser i kroppen när jag läser detta inlägg!! Jag tror verkligen på övernaturliga krafter och sånt! tycker de e skit cool! det var en på mando som berätta idag att hon har ett spöke i hoss sin kille typ och de spöket visslar i köket och öppnar deras fönster på natten (som öppnas inått utan att saker på fönsterkarmen rört sig) och massa sånt läbbigt! dett låter lite larvigt men jag har hört att man ska prata med spökena så dom försvinner! x) lycka till me de, juste jätte fin bild på dig och din syrra när ni var vid vattnet ;) <3

2011-06-09 @ 00:34:39
Postat av: H A N N A - hannaanderberg.blogg.se

oj fett läskigt! :O

2011-06-09 @ 21:06:49
URL: http://hannaanderberg.blogg.se/
Postat av: gueen V

asså jag tror på det, men vill ju itne skrämma dig ;o det kanske inte är så farligt

2011-06-11 @ 23:04:00
Postat av: Rädd

när jag skulle sova så tyyp hörde jag ågon knacka på min fönster och att någon öppnade dörren till min brors rum men det kan inte vara ngn för min bror skulle sova över sin kompis så.... men sen hör jag ngn typ spola ner saker... och typ halkar feet läskigt kunde ej sova tills kl 5

2012-01-15 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0