super lång dag!

hej på er alla söta!
kom nyss hem från berget med isabell och mickis, blev massa skitsnack som vanligt. Idag har jag haft fullt upp hela dagen har haft sommaravslutning med cheerleadingen, så blev lite uppvisning och sedan har jag suttit på föreläsning i typ 7 timmar, så sjukt långtråkigt, men men jag överlever! :)

igår var jag i alla fall och firade madde, som fyller 18. Hade en jätte trevlig kväll med trevligt folk, kom hem runt 5 imorse, tur så åkte linus förbi så att jag fick skjuts hem.. annars hade jag nog inte varit hemma förens 6. Dock känner jag att min kropp skriker efter sömn då det blivit alldeles förlite de senaste dagarna. aja puss!

Jag och bästa Moa


Jag, linn och Födelsedagsbarnet Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0