full fart hela dagen

Idag har det vart i full gång hela dagen! Klev upp tidigt imorse för att bege mig till min gamla skolan där jag gick ifrån åk 6 - 9 med isabell, för att se på deras kabare. Tyvärr tog vi fel på tiden och kom precis när det hade slutat, men då passade vi på att hälsa på lite gamla lärare som vi haft under året. Det var riktigt trevligt att få e vissa igen, vissa av dem har varit väldigt betydelsefulla genom skolgången och drivit mig mycket frammot genom studierna. De var även glada över att få se oss komma så det var roligt.
Efter det begav jag och isabell oss mot handen för att utföra några ärenden, vilket tog ett tag så vi passade på att ta en fika med Romina och hennes mamma på ett café i centrumet. Det blev en latte för mig, vilket var det enda jag fick i mig ifrån klockan 10:00 - 18:00 idag och jag var faktiskt lite hungrig till midagen, vilket aldrig brukar hända annars.
efter det drog vi till linus brygga en stund och chillade några stycken, inte lika mysigt som det brukar vara med tanke på hur mycket det har blåst ute idag, men lite kul att träffa alla innan vi åker till haverdal imorgon och en vecka frammot. Hela kvällen har bestått av att packa och fixa och trotts det är jag ännu inte klar.. jag måste nog vara den segaste människan i världen, men  jag har alltid problem med att bestämma vad jag ska ta med, så därför tar det tid.. Brukar dock alltid bli alldeles för mycket i resväskan, men man behöver valmöjligheter  att välja mellen när man ska ha kläder. vissa dagar passar man inte i vissa kläder och vissa dagar ser man tjock ut i vissa osv, alltså behövs det mycket kläder i resväskan.


Bild från i fredags på studntmottagningen. Bara tvår år kvar nu..



Kommentarer
Postat av: A

Angelica, har du bra betyg nog för att bli läkare genom betygen?

2011-06-16 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0