inte långt kvar tills tåget går

snart bär det av till tandläkaen och efter det blir det tåg ner till halmstad med världens underbaraste brudar! väskan är nästan klarpackad och tåget går klockan 13:14. ser fram emot att vara borta en vecka hemmifrån, det kommer bli skitkul och skitskönt att slippa familjen ett tag. vi behöver få lite tid från varandra så att var och en kan få lite lugn och ro. Solen skiner ute just nu, så satte på mig shorts och linne för tillfället. Får se om jag byter till lodiskläder när vi ska åka tåg,men det får vi se då. Nu måste jag börja vandra ner till bussen, pussar!


Så här ser jag ut just nu, tröjan köpte jag igår från Bikbok


Kommentarer
Postat av: camilla

Kanonsnyggt:D

2011-06-14 @ 15:34:12
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0