Lite uppdatering i från veckan


Första bilden är från i tisdag. Den här dagen var jag och badade med Sophie, Mickis, Alex och linus. Först var vi nere vid berget och badade och efter det åkte vi hem till Linus och fortsatte att bada där, vid hans brygga. Efter allt badande åkte vi förbi pizzerian och käkade, jag och Sophie tog en varsin kycklingsallad och den ser ni på bilden! :)




Häör har vi två bilder från i går på dagen, då jag och sophie tog moppen ner till berget för att bada lite. Vattnet är så himlans skönt nu, Man kan ligga i sjukt länge! Jag älskar verkligen sommaren, sol, bad och vänner är det absolut bästa som finns.






Sen har vi tre bilder ifrån igår eftermiddag, första bilden är ju riktigt fin eller hur? haha man får bjuda på sig själv ibland :P  Jag och mickis åkte hem till Linus i alla fall och badade med han, Alex och Jerre. Det var riktigt nice, vi simmade ända från linus brygga till Krokodilberget. Det var sjukt jobbigt kan jag lova! Jag och mickis fick jaga efter flytmadrassen nästan hela vägen fram. När vi väl var framme var jag fan helt utmattad, men då var det ju bara att simma tillbaka hela vägen igen.. Tur som vi hade fick vi ta flytmadrassen en bra bit den här gången, så lika jobbigt blev det inte.
kvällen slutade med att vi alla + några till grillade hemma hos oss, supermysigt var det! De flesta drog tidigt, eftersom många jobbade dagen efter, så några av oss tjejer avslutade framför teven med lite film och prat, riktigt mysigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojjjjjj visste inte att man såg era revben så mkt :(



hoppas ni mår bra!

2011-06-30 @ 23:14:54
Postat av: Anonym

du ser inte ut som ett skelett längre! Fan va fin kropp du har du borde vara ricktigt stolt ;) puss

2011-06-30 @ 23:25:12
Postat av: Millie

Hur mkt väger du idag angelica? är det över 40 kg? KRAM!

2011-07-01 @ 09:39:04
Postat av: Felicia

OMG vilken fin kropp !

Smal och så ser du lång ut.

Perfekt !

2011-08-01 @ 03:03:50
URL: http://monroes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0