ajj

Hallo! känner att det här inte riktigt är min dag! alla andra ska i alla fall ut snart! är taggad men ändå inte. Skulle vara kul att följa med men är grymt trött, plus att jag inte har någon dricka, fast är inte direkt sugen på det.. sen har jag ju onte i tummen också:( höll på att skära av en stor bit av tummen när jag skulle skära igenom en brödskiva, nu har jag ett djupt jack ner i tummen. Angelica var snäll och lekte docktor, så hon lindade min hand för att få det att sluta blöda. Själv vågade jag knappt titta om jag hade min tumme kvar.. aja jag stannar i alla fall hemma ikväll. kommer säkert ångra mig men men..


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är hemma så kan du blogga hela kvällen tycker jag!

2011-03-04 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0