Bakis tjej, hej hej

Gud så trött jag är.. Gårdagen vart inte en av de bästa kan man väl påstå. Först var jag mickis och romina på fest i älvsjö, med rätt så trevligt folk. Det var mycket nya personer, vilket var lite kul. Vid tolv ungeför skulle vi på lokalfest i skogås, men när vi kom dit bästämde vi oss för att dra direkt, det var ingen fest i min smak.. Kous och bara fel sorts personer helt enkelt. Vi gick inte mer en in från dörren innan vi vände och gick tillbaka.. Efter det orkade vi inte dra vidare någonstans, utan beslöt oss för att åka hem. Vi fick stå ute och vänta i typ 40 min på att nattbussen skulle komma och sedan vandra hela vägen hem från bussen, så inte den roligaste kvällen direkt.

Outfit för igår.



Kommentarer
Postat av: camilla

Åå vad supersöta kläder :D

2011-03-05 @ 19:05:17
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0