dagen

Hej på er! Eller god kväll kanske man ska säga! har inte haft tid för uppdatering idag tänkte blogga innan jag gick till skolan men då ringde julia och ville att jag skulle komma tidigare.. så fick stressa som fan. Efter skolan var det strömavbrott i ett stort område vilket lädde till förseningar vid grön linje och bussar så kom hem ganska sent.. därför den dåliga uppdateringen.. men nu vet ni! hade i alla fall svenska idag prkade onte jobba med mitt tal så har suttit och skrivit lite på min nya novell, vet att några av er läste min förra och tyckte om den var bra, så funderar på att kanske lägga upp den här med men vi får se.. vad tycker ni? den handlar dock om helt andra saker, mycket sämre enligt mig, men men. Aja nu ska jag kolla på tv och sedan duscha pussar till er!



Kommentarer
Postat av: SARA

Hej! Ni lägger upp sjukt snygga klänningar (två vita) de senaste månaderna, var kommer dom ifrån? :) älskar er blogg!!

2011-03-29 @ 19:02:31
Postat av: patricia

Skulle vara kul att läsa din nya novell :)

2011-03-29 @ 23:19:52
URL: http://swedengotpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0