frågor och svar

Anonym om Trött:

varför dricker ni om ni inte äter? det är liksom massa kalorier i alkohol

Svar: Vi vet att det innehåller mycket kalorier, så på ett sätt är det ju bra att vi dricker hehe. Det är ju roligt också, man glömmer liksom allt i livet för en stund.

 

 

Anonym om dålig bild!:

Hur va det i åre? många snygga killar från nyköping? hehe ;)

Svar: haha, jag undrar vem det var som ställde den här frågan. Men det var superduper kul! Haha kanske det ;)

 

amanda om dålig bild!:

vem var ni på fest hos? :D
Svar: Fest och fest, krök hemma hos Timmy :)

 

Anonym om Hemma från skidbackarna:

HÄRLIGT!! :D hur gick det med maten då?

Svar: Ja det har gått bra, tror inte jag gått ner något i alla fall :)

 

 

Simone om jullepulle kommer hit!:

älskar er blogg!
Måste bara fråga, hur var ni starka nog att sluta äta?hade ni verkligen bestämt er för det?
Tack på förhand!

Svar: Det var angelica som slutade äta. Jag bestämde mig bara för att inte äta, ville liksom känna att jag klarade av något, svälten var som en utväg av att få nån typ av bekräftelse av mig själv att jag dugde.
Tack vad kul att höra! :) Sophie slutade aldrig äta helt utan minskade bara maten ganska mycket, sedan började hon spy för att folk märkte att maten minskades.

 

 

Anonym om tierd:

hur många bloggar läser ni? :)

Svar: vet faktiskt inte, främst våra vänners bloggar, men även en del andra bloggar som man kikar in på då och då. Samanlagt runt 10 kanske :)

 

 

Anonym om outfit idag:

Riktigt snygga kläder!!
Jag måste bara få fråga en sak, märke inte era kompisar att ni knappt åt någonting (när de inte visste om sjudomen)? Och vad svarade ni när de började undra varför ni inte åt? Tacksam för svar! kram

Svar: Det skiljer sig en hel del mellan Anorexi och bulimi, när jag angelica vart sjuk hade jag ren Anorexi och då åt jag nästan inget. Mina kompisar frågade saker hela tiden, men jag hade hela tiden ursäkter, som ”jag har redan ätit” jag är inte hungrig” ”jag tycker inte om maten” osv.. och samma men sophie precis i början, eftersom hon inte åt speciellt mycket när hon var md vänner, man hittade på ursäkter.
Kram på dig med!

 

regina om Svar till dig:

vem jorde era frisyrer?:)
Svar: Våran granne som är stylist, Diana heter hon :)

 

mimmi om Svar till dig:

kan inte du visa en bättre bild på din hår uppsättning sofie? :) skiiit fin

Svar: Jag tror inte det finns någon bättre bild tyvärr.. Tack! :)

 

Anonym om ur min dagbok:

vet era föräldrar om att ni röker?

Svar: Nej det gör de inte.

 

Ida om träning:

Känner ni hur folk kan titta en extra gång på er när ni är så smala?
Svar: Nej det gör vi inte, men det har hänt förut när vi var smalare.

 

 

elinor om Tankar som svävar:

Efersom att du själv ser dig själv som "normal" tycker du då att alla dina vänner som är större än dig är tjocka?

Svar: Nej absolut inte! Det är sjukdomen som gör att man tycker saker om sig själv. Man ser inte på
andra på samma sätt som man ser sig själv.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som komenterade om det va snygga killar från nyköping va ingen av killarna som va med i åre.

2011-03-22 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0