Frågor och svar

Maanres om sov sött!:

Hej det finns en tjej som heter johanna där va? vad tycker du om henne? //kram Svara snälla<3

Svar: Oj jo det tror jag, har inte riktigt kol på vem som heter vem, men känner ju inte direkt någon.. men hon verkar väl vara trevlig kram!

 

Matilda om sov sött!:

Hej hur lång är du sophie? jätte fin kropp du har :P <3

Svar: Jag är väldigt kort bara 1,55 cm haha.

 

josefina om sov sött!:

Sophie följer du matschemat till 100% hemma som du borde göra? du är alldeles för smal gumman//kram

Svar: Nej det gör jag inte, ibland hoppar jag något mål, och äter inte alltid på mandometer osv, men än så länge går det ju bra ändå. kram

 

Emma om sov sött!:

Hur gick det idag på mando hade du gått upp?

Svar: Det hade gått bra! Fast allt går lite segt fram nu på slutet, emn det tycker jag är skönt.

 

anonym om sov sött!:

hur mycket tror du att du väger nu? spelar egentligen ingen roll men du ser alldeles för smal ut.//kram

Svar: hm.. vet faktiskt inte, men har nog inte långt kvar till min målvikt!

 

Madeleina om sov sött!:

Hej kan ni ge tips på bra ungdoms filmer? //kram

Svar: Oj har sätt många bra, men är dålig på att komma ihåg namnen på dom! Men the last song, dear john, ps i love you är riktigt bra!

 

Janna om sov sött!:

Hej sophie känner du mikaela D?<3

Svar: Om du menar Mikaela Daun så ja, det gör jag!<3

 

Amanda om sov sött!:

Hej ni kämpar skit bra! kan du sophie inte berätta lite om dem andra på mando? Snälla svara på detta!
Ni är så bäst!

Svar: Asså jag känner typ inga andra som ligger där mer en julia, brukar inte prata så mycket med de andra pasienterna, men alla verkar trevliga och dom har ju liksom samma problem som en själv så man vet att de förstår hur grymt jobbigt det är att gå igenom det här.

 

trött på livet om thoughts inside:

Hej.
Idag kastades orden rakt upp i huvudet på mig om att jag har en ätstörning, dock inte samma som ni utan ospecifik. Jag är normalviktig och har mensen kvar men jag äter minimalt och kan gå och spy efter en måltid för att jag får jätte ångest.
Vill jag så blir jag erbjuden hjälp men jag vill testa själv först. Nu till min fråga, har ni några tips på hur man börjar vänja kroppen vid mat igen? Och hur man får slut på kräkningarna, fixar jag inte detta så blir jag tvingad att ta emot hjälp. Och det värsta av allt, mina föräldrar blir indragna i allt. Jag mår väldigt dåligt psykiskt, därav ätstörningen, men har börjat gå till kurator.

Svar: Vi förstår hur du känner men det är väldigt svårt att bryta mönstret, och vi skulle nog säga att det är nästan är omöjligt utan hjälp, men det beror ju också på hur långt gången man är i sjukdomn, båda vi gick ju ner ungefär15 kilo var. Men om du vill försöka så ska du försöka äta flera gånger om dan och kanske inte lika stora portioner osv så att du vill spy upp det, så börja med inte allt för mycket mat på varje portion, och ät ca 6 gånger om dagen, sen kan du börja öka måltiderna sakta men säkert. Därimot rekommenderar vi att du tar hjälp då vi båda vet att det inte funkar att ta sig igenom de själva. Kram och lycka till!

Anonym om dagen då!:

kan inte ni lägga ut bilder på era navelpiercingar ni behöver inte ha på er dom bara se vilka olika ni har ? :) super bra blogg fortsätt kämpa ni båda blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går kram.

Svar: Jo det skulle vi kunna göra någon dag då vi har tid!:) tack tack!

 

 

Cassandra om dagen då!:

Är nacka forum bra? :)

Svar: Ja det är bra, dom har många bra affärer!

 

SOPHIE KOLLA! om just wont to say..:

Det har kommit ut en hemsida om cheerleadig och sm 2011, och bara dom ''bästa'' är med på headern och DU ÄR MED!!!! DU MÅSTE KOLLA :D http://www.cheersm.se/
tyckte bara du skulle få veta , hehe(A)

Svar: haha jag såg det, men det är nog inte de bästa som är med, dom har nog bara tagigt bilder dom tyckte passade! Kram!

 

Anonym om menyn:

hos vem va det?

Svar: Det var hos linn!

 

Anonym om så trött!:

Är det "normailt" att väga 43 kilo och vara 160 lång??

Svar: beror ju på hur gammal man är , men om du är i vår ålder så borde du väga mer!

 

Anonym om superduper:

Vart är din jacka ifrån, Sophie?:) Ursnygg!

Svar: Det är julias jacka som jag lånat typ hela hösten och vintern, eftersom hon typ inte använde den, den är ifrån h&m  fast köpt förra vintern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0