Från i onsdags

Nu funkar iallafall internet igen, super! kom för ett tag sen hem från skolan, där jag, Josse och Malin har spenderat hela eftermidagen. Vi var tvungna att stanna kvar i sex för att bli klara med några arbeten.
ikväll var det meningen att alla skulle gå ut och äta på restaurang för att fira att Romina fyllt år, men det hanns inte med för min del, så alla andra brudar och grabbar får ha det så trevligt ikväll. är faktiskt lite avundsjuk, för jag hade mer en gärna följt med om jag hade haft tid. istället får jag nog vara hemma och börja tvätta upp kläder tills jag åker till åre nästa vecka, gud som jag längtar!

Bilder från i onsdag då det vart att fira hos födelsebarnet Romina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0